loading...
راهنمای کلیه دروس هشتم
واقعیت مجازی
هدست واقعیت مجازی VR Box

به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید

سازگار با تمام گوشی های اندروید و IOS (آیفون)


کیفیت بسیار بالا، دارای 1 سال گارانتی تعویض

به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ...

قیمت : 65000 تومان


واقعیت مجازی چیست؟
واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است. یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری 360 درجه از محیط های واقعی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. اغلب محیط‌های واقعیت مجازی در درجه اول، تجربه‌های دیداری می‌باشند که از طریق یک هدست واقعیت مجازی قابل مشاهده و تجربه می‌باشند. برخی از اپلیکیشن ها دارای اطلاعات حسی دیگری مانند تولید صدا هم می‌باشند. محیط‌های شبیه‌سازی شده می‌توانند مانند محیط‌های زندگی واقعی و یا به صورت کاملا متفاوت باشند نظیر آنچه در محیط‌های بازی دیده می‌شود.


قیمت : 65000 تومان


با هدست واقعیت مجازی Vr Box میتوان بازی های سه بعدی را بر اساس حرکت سر و بدن انجام داد و از قرار گرفتن در محیط سه بعدی لذت برد و همچنین می توانید فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی را با این هدست مشاهده کنید. برای مشاهده فیلم نیازی به این که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد نیست و با همه گوشی های اندروید و IOS (آیفون) می توانید فیلم ها را با استفاده از هدست مشاهده کنید و از تجربه ی قرار گرفتن در یک محیط مجازی نهایت لذت را ببرید. اما برای انجام بازی های سه بعدی موبایل شما باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد که البته هم اکنون اکثر موبایل های جدید دارای این ویژگی هستند. نحوه کار با این هدست بسیار ساده است. ابعاد این هدست به‌گونه‌ای است که می‌تواند گوشی‌های موبایل با طول حداکثر 160 میلی‌متر را در خود جای دهد. کافی ست گوشی را در مقابل عدسی‌ها قرار دهید. باید دقت شود که خط وسط صفحه‌نمایش گوشی دقیقا در وسط هدست (خط واصل بین دو عدسی) قرار گیرد تا اشکالی در دیدن تصاویر به وجود نیاید. در محل قرارگیری گوشی و همچنین لبه‌های هدست که روی صورت قرار می‌گیرند، پدهای نرم و اسفنجی وجود دارد تا از ایجاد خط و خش روی گوشی و فشار به پوست صورت جلوگیری شود. کش های پهن متصل به هدست می‌توانند هدست را روی صورت در محل دلخواه کاربر ثابت نگه‌دارند. در قسمت جانبی هدست شیاری وجود دارد که برای عبور کابل هندزفری از آن استفاده می‌شود. برای مشاهده فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی و معمولی با این هدست نیازی نیست که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد. اما برای انجام بازی به صورت فراگیر و 360 درجه، باید گوشی موبایل سنسور ژیروسکوپ داشته باشد. 


قیمت : 65000 تومان


ویژگی های هدست واقعیت مجازی VR Box:
- جنس بدنه: پلاستیک
- مشخصات لنز: 34mm، از جنس Resin ضد خش
- قابلیت تنظیم لنزها: دارد
- به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ...
- سازگار با: تمامی گوشی های اندروید و IOS (آیفون) از سایز 4تا6 اینچ
- دارای کش های پهن برای قرارگیری مطمئن روی صورت
- دارای پد های نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
- برای مشاهده و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد.
- برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند.

آموزش نصب:
- عینک را از هر طرف متناسب با گوشی خود باز کنید و یک فیلم را در موبایل خود باز کنید و موبایل را دقیقا در وسط هدست قرار دهید و از تماشای فیلم در دنیای مجازی لذت ببرید.
- برای انجام بازی های سه بعدی نیز در مارکت گوگل یاApple Store عبارت Virtual Reality را جستجو کنید و از هزاران بازی سه بعدی معرفی شده هر کدام را که دوست داشتید دانلود و نصب کرده و از اجرای آن در هدست لذت ببرید.
- البته یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ... مخصوص اندروید و ایفون همراه محصول برای شما ارسال خواهد شد.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.قیمت : 65000 تومانهدست واقعیت مجازی VR Box 2 

پکیج کامل و اصلی شامل: هدست واقعیت مجازی VR Box 2 
گوشی هوشمند خود را درون این عینک واقعیت مجازی قرار دهید و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. تفاوت این هدست با سایر نمونه ها کیفیت بسیار بالای لنزهای آن،  کیفیت ساخت و برند عالی و موارد بهینه سازی شده جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به چشم و صورت است.
جنس بدنه پلاستیک درجه یک
دارای لنزهای 42 میلیمتری بسیار با کیفیت
دارای قابلیت تنظیم لنزها در چهار جهت

سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios از سایز 3.5 تا 6 اینچ
برای دانلود بازی های واقعیت مجازی عبارت VR را در GOOGLE PLAY یا APPLE STORE جست و جو کنید.
جدیدترین نسل از سرگرمی ها، فناوری واقعیت مجازی است. واقعیت مجازی تکنولوژی ای است که از آن برای بازسازی محیط های تخیلی یا واقعی به صورت 3600 درجه و سراسری استفاده می شود.

امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند. VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است. نسخه دوم هدست واقعیت مجازی VR Box دارای تغیراتی جزئی نسبت به ورژن قبلی است.

با استفاده از این هدست واقعیت مجازی علاوه بر امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه واقعیت مجازی میتوانید فیلم های سینمایی دو بعدی و سه بعدی را در ابعادی بزرگ تماشا کنید و بازی های واقعیت مجازی را در آن بازی کنید.مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی

جنس بدنه: پلاستیک ABS

قطر لنز: 42 میلی متر

زاویه دید : 115 درجه

قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر

دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت

دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت

دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری

برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد اما با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد

استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
قیمت این محصول 65000 تومان
 


قیمت : 65,000  تومان 
  خرید پستی
 
پیشگامان بازدید : 1124 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)
 
 

 
About 441,000 results(0.64 seconds) 
کتاب جدیدالتالیف (سال تحصیلی ۹۴-۹۳) ریاضی 8 سال دوم دوره متوسطه اول. ... نمونه سوالات درس ریاضی ۷ » ... لینک های دانلود فصل به فصل کتاب ریاضی هشتم.

دانلود نمونه سوالات ریاضی هشتم بهمراه پاسخ تشریحی - کنکور 100

konkour100.com/دانلود-نمونه-سوالات-ریاضی-هشتم-تشریحی/
Dec 6, 2015 - مجموعه نمونه سوالات ریاضی پایه هشتم با جواب تشریحی و کامل ٬ مربوط به نیم سال اول و دوم با فرمت PDF و کیفیت بالا دانلود نمونه سوالات امتحان ...

جزوه کامل علوم هشتم (به صورت سوال و جواب) - رمز فایل: Darsi20.ir

darsi20.ir › ... › هشتم متوسطه دوره اولآموزش هشتم متوسطه
Apr 3, 2015 - جزوه کامل علوم پایه هشتم شامل سوال و جواب هایی از همه فصل های علوم هشتم ... برای دانلود کنید! .... آموزش افعال ماضی و مضارع از عربی سال هفتم و هشتم.

دانلود 8 نمونه سوال عربی هشتم - گنجینه دانش

www.ganjinedanesh.ir/.../243-دانلود-نمونه-سوالات-عربی-هشتم.htm...
Sep 16, 2015 - نمونه سوالات امتحانی عربی هشتم را رایگان دانلود کنید. ... کتاب عربی هشتم (دوره اول متوسطه) دارای 10 درس است و قواعد آن درباره ی فعل مضارع می باشد. .... سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری رشته تجربی از سال 83 تا 94 · سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری رشته ... دانلود 28 جزوه عالی دوم دبیرستان (تجربی و ریاضی).

دانلود تمامی کتاب های پایه هشتم (94-95) - نهم ...دهکده هفتم هشتم و

dehkade789.loxblog.com/.../دانلود%20تمامی%20کتاب%20های%20...
پیغام مدیر (یوسف عطامحمدی) :به وبلاگ علمی دهکده هفتم هشتم نهم (دهکده789) خوش آمدید. پیغام مدیر (یوسف .... 4.75 مگابایت بخش 3 دانلود کتاب - 1.99 مگابایت بخش 4 ... لطفا جزوه ونمونه سوال هم بزارید باتشکر .... بازدید ماه : 32053 بازدید سال : 84393
انگلیسی پایه هشتم(سال دوم دوره اول متوسطه) ... تفکر و سبک زندگی پایه هشتم دوره اول متوسطه ویژه پسران ... آموزش مهارت های نوشتاری (نگارش و انشا)پایه هشتم.

حل فصل به فصل مسائل و تمرینات ریاضی پایه هشتم - قدمی برای آموختن ...

sore.blogsky.com/.../حل-فصل-به-فصل-مسائل-و-تمرینات-ریاضی...
حل مسائل و تمرینات فصل به فصل ریاضی پایه هشتم. ریاضی دوره اول متوسطه پایه هشتم ... 4, حل مسائل فصل4 ریاضی8(جبر و معادله), دانلود PDF · دانلودتصویریzip. 5, حل مسائل فصل5 ... |+| نوشته شده توسط علی در تاریخ چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق. ... سلام آقا امیریم اگه میشه سوال برا تیزهوشانم بزارید. برا این دوره.
دانلود نمونه سوال های امتحانی هشتم. ... Collapse هشتم, هشتم · پیام های آسمانی · ریاضی · عربی · علوم · فارسی · مطالعات اجتماعی · زبان انگلیسی · آموزش قرآن · آمادگی دفاعی ...
Mar 16, 2016 – دانلود نمونه سوالات امتحانی ریاضی پایه هشتم 8 سال 95 – اخرین … ..... راهنماهای جامع و جزوات علوم تجربی سال 95-94 کلاس های هفتمهشتم و نهم. در سال ...
ندای علوم تجربی - دانلود کامل جزوه علوم هفتم به صورت پرسش و پاسخ از متن کتاب - مطالب علمی جالب ،انیمیشین،بازی علمی،سرگرمی،آزمون علوم تجربی،المپیاد علوم تجربی،نمونه سوال علوم تجربی - ندای علوم تجربی. ... جزوه علوم تجربی - سال هفتم.
آموزش علوم متوسطه اول - دانلود کتاب پی دی اف علوم پایه هشتم سال 94-95 - فعال ترین وبلاگ علوم دوره اول ... نمونه سوال علوم هشتم ... با شروع شدن سال تحصیلی در این پست، کتاب جدید علوم پایه هشتم در سال تحصیلی 94-95 را برای دانلود قرار داده ام:.
سوالات و پاسخ کلیدی آزمون ورودي پايه دهم مدارس نمونه دولتي سال تحصيلي 96-95 ... دانلود کتاب های درسی پایه هفتم, دانلود کتابهای درسی پایه هشتم, دانلود کتاب های ...
دانلود علوم سال هفتم، دانلود رایگان امتحانات و نمونه سوالات علوم تجربی پایه (کلاس) هفتم متوسطه جدید. سوالات امتحانی و جزوه آموزشی علوم کلاس هفتم دوره اول متوسطه ...
دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانات سال هفتم. خرید و فروش و دانلود آموزش و جزوه کلاس هفتم. دانلود نمونه سوالات امتحانی و جزوه کمک آموزشی دوره اول متوسطه جدید (هفتم).

متوسطه اول

avval-motevasete.blogfa.com/
... سوال نهم (2) · جزوه درسی هشتم (2) .... موضوعات مرتبط: نمونه سوال، دفاعی، انگلیسی، عربی، مطالعات اجتماعی، کاروفناوری، فارسی، علوم تجربی، ریاضی :: برچسب‌ها: ... برای دانلود پاورپوینت درس 24 مطالعات مطالعات نهم بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

دانلود نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم هشتم نهم 95 | دانلود جدید 95

dlnew95.ir/دانلود-نمونه-سوالات-امتحانی-ریاضی-هفت.html
Apr 25, 2016 - دانلود نمونه سوالات امتحانی پایه هشتم ترم ۲ خرداد ۹۵ – جدید ۹۵ ... دانلود نمونه سوالات ریاضی نهم سال تحصیلی ۹۴ / ۹۵ | جدید … ..... دسته: ریاضی سوم دبیرستان: منتشر شده در سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵: بازدید: ۹۴٫ جزوه سوم … دانلود ...

دانلود سوالات امتحانات نهایی از سال 85-93 همراه با پاسخنامه تشریحی ...

biology86.ir/.../دانلود-سوالات-امتحانات-نهایی-از-سال-85-93-همراه-با-...
دانلود سوالات امتحانات نهایی از سال 85-93 همراه با پاسخنامه تشریحی این مجموعه شامل نمونه سوالات نهایی سوم دبیرستان از سال 85 تا 93 می باشد. با توجه به تکرار ... پاورپوینت های علوم تجربی سال هشتم ... جزوه کنکوری و ترکیبی زیست شناسی و آزمایشگاه 1 ... این مجموعه شامل نمونه سوالات نهایی سوم دبیرستان از سال 85 تا 93 می باشد.
خانه · ارسال مطالب و جزوات به سایت سوال سرا ... خلاصه نکات رباضی رشته ریاضی در دوران جمع بندی را در لینک های زیر دانلود کنید. ... آرشیو سوالات و پاسخنامه امتحانات نهایی سال سوم رشته علوم انسانی ... پایه دوم · پایه سوم · پایه ششم · پایه نهم · پایه هشتم · پایه هفتم · پیش دانشگاهی انسانی · پیش دانشگاهی تجربی · پیش دانشگاهی ریاضی ...
دانلود نمونه سوالات هماهنگ پایه هفتم ، هشتم و نهم دیماه 94 .... برچسب‌ها: دانلود سوال ریاضی سال سوم راهنمایی, امتحان دی ماه ریاضی, نمونه سوال ریاضی راهنمایی. ۹۱/۱۰/۰۴ ...
صفحه کنونی: دانلود بانک سوالات-دانلود نمونه سوالات امتحانی دوم دبیرستان دانلود نمونه سوالات امتحانی دوم دبیرستان دانلود کتاب ریاضی و علوم پایه هشتم سال ...
دانلود جزوه کامل علوم تجربی هفتم. تاريخ : پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ | 9:20 | نویسنده : سیدرضاتهوری. هفتمی ها. اینک می توانید تمام فصل های کتاب علوم تجربی سال ...
دانلود سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان اصفهان سال تحصیلی 96-1395(نهم به دهم). نویسنده: اکرم داداش طبقه بندی: ریاضی پایه ی نهم، ریاضی پایه ی دهم، نمونه سوال، ... برای دریافت کلیپ های آموزشی جدید و مباحث درسی ،نمونه سوالات،جزوات درسی و.
نمونه سوالات ریاضی هفتم. نوبت اول 92- 93سری دوازدهم. آزمون شماره 1. دانلود .... به طور کلی در تدوین این کتاب که حاصل چندین سال تدریس مولفان در مراکز تیزهوشان می باشد اهداف زیر را مدنظر داشته ..... دانلود جزوه علوم پایه اول ( هفتم ) دوره اول متوسطه
برای مشاهده ی نمونه سوال امتحانی و پاسخ امتحان نهایی هنرستان از منوی سمت راست ، گروه مورد نظر را … برای دانلود سوال و پاسخ امتحان نهایی ها بر روی درس کلیک کنید.

دانلود جزوه علوم پایه هفتم سال 94_95 - فایندر بلاگز

www.finderblogs.ir/.../دانلود+جزوه++علوم+پایه+هفتم+سال+94_95....
سال اول متوسطه اول (هفتم) روی تصویر زیر كلیك كنید. ... سوالات فصل به فصل علوم تجربی هفتم(متوسطه یک)دانلود کامل جزوه علوم هفتم به صورت پرسش و پاسخ از متن ...
دانلود کتاب مطالعات اجتماعی نهم و جزوه سوالات متن کتاب مطالعات اجتماعی هفتم و هشتم و نهم و سوالات متن دفاعی نهم .... من سال اول تدریسمه خیلی مشکل دارم . ۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۲: ...
دانلود محتوای الکترونیکی اموزشی ریاضی چهارم و پنحم و ششم ابتدایی (ساعت) ... سال تحصیلی: 93-94 ... [ جمعه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۵ ] [ 23:0 ] [ علی اصغر بوجاری ].
دانلود نمونه سوال و جزوه درسی و سوالات تستی ، آزمون های آزمایشی ، برنامه ریزی ، آموزش و ...,دانلود نمونه سوال | جزوه 92. ... سال چهارم دبیرستان رشته های ریاضی و تجربی.
این جزوه بر اساس کتاب علوم تجربی کلاس هفتم سال 93-92 تهیه شده است . برای دریافت راهنماهای جامع ... دانلود جزوه علوم پایه اول ( هفتم ) دوره اول متوسطه. اصلاحیه : 1. صفحه 9 جواب سوال 26 :به جای میلی متر مکعب ، میلی لیتر قرار دهید .جمله اصلاح شده : این ...

دانلود گام به گام ریاضی هشتم :: ریاضیات هشتم

math8.blog.ir/1394/03/04/دانلود-گام-به-گام-ریاضی-هشتم
May 25, 2015 - 5, حل مسائل فصل5 ریاضی8(بردار و مختصات), دانلود PDF · دانلودتصویریzip. 6, حل مسائل ..... من سال اولی هست که ریاضی درس میدم خیلی کمکم کرد.
دانلود فایل فشرده جزوه فصل اول تا پنجم - علوم پایه ششم ابتدایی .... سوالات آزمون تیزهوشان ورودی هفتم سال 96-95//سوالات استعداد تحصیلی ورودی هفتم سال 96-95 ...

دانلود کتاب ریاضی مبتکران سال دوم دبیرستان با جواب - نمونه سوالات ...

www.helpsearching.ir › ... › سوالات هفتم متوسطه - Translate this page
20 مارس 2015 ... امتحان ریاضی نوبت دوم هفتم,دانلود نمونه سوالات امتحان نوبت دوم ریاضی هفتم,نمونه ... پایه: هفتم متوســـــطه ( دوره اول ) / ریاضی / کل کتاب (نوبت دوم- ...

دانلود - هفتم سمپاد

sampad7.persianblog.ir/tag/دانلود
نمونه سوال مطالعات اجتماعی نوبت دوم کلاس هفتم همراه با پاسخنامه ..... (غیر فابل استناد) فصل اول کتاب ریاضی سال هشتم جهت بهره وری همکاران بر روی سایت قرار گرفته است. .... نش آموزان عزیز، جزوه مربوط به فصل 6 را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.
وب سایت سکو دانش دارا نمونه سوالات هفتم,نمونه سوالات هشتم,نمونه سوالات نهم,نمونه ... وبسایت سکو دانش کار خود را از سال 1393 شروع کرده تا با خدمت رسانی به دانش اموزان .... برای دانلود این نمونه سوالات بی نظیر به ادامه مطالب این پست مراجعه فرمایید.
Dec 15, 2014 - دانلود کتاب های درسی پایه هشتم متوسطه اول سالتحصیلی 93-94. تاریخ بروز رسانی ... انگلیسی پایه هشتم(سال دوم دوره اول متوسطه) – 8.72 مگابایت ...
Dec 20, 2015 - پاورپوینت تدریس از کتاب مهارت های نوشتاری سال هفتم ... در این جزوه آموزش کامل فصل اول ریاضی قرار گرفته است که به شما دانش آموزان کمک می کند بهتر و دقیق تر ... دانلود جزوه کمک آموزشی فصل 2 ریاضی نهم , دانلود جزوه کمک آموزشی فصل 2 ریاضی , جزوه کمک آموزشی ... دانلود سوالات تستی هفتم برای دانش آموزان ممتاز ...

نمونه سوالات ریاضی اعداد گویاوصحیح سال هشتم - زیبو

xiboo.ir/نمونه-سوالات-ریاضی-اعداد-گویاوصحیح-سال-هشتم.html
نمونه سوالات هشتــــم در قسمت ذیل امکان دانلود نمونه سوالات دروس مربوط به سال هشتم برای ... و درسنامه دانلود. رایگان جزوه ریاضی سال هشتم جزوه نمونه تست رشته ریاضی.
سوالات آزمون کلاس اول ابتدایی تاششم /هفتم /هشتم /نهم /دبیرستان /تا ..... دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری رشته ریاضی از سال 83 تا 94 ...
برچسب‌ها: دانلود نمونه سوال فصل اول علوم هفتم, دانلود نمونه سوال فصل دوم علوم هفتم, دانلود نمونه سوال ..... نمونه سؤالات ارزشیابی ریاضی سال هفتم(سال اول دوره متوسطه اول).
فیزیک سوم 39,666 تومان; دانلود نمونه سوالات مباحث جاري در حسابداري پيام نور 1,000 ... کنکور آزاد سال 91 · کنکور آزاد سال 90 · کنکور آزاد سال 83 تا 89 ..... جزوات زیست شناسی علی کرامت ویژه کنکور 95 ... جمع بندی فصل هشتم زیست 1 مبحث حرکت‎.

جزوه های آموزشی ریاضی نهم از فصل 1 تا فصل 8

www.olooms.ir/.../جزوه-های-آموزشی-ریاضی-نهم-از-فصل-1-تا-فصل...
جزوه های آموزشی ریاضی نهم از فصل 1 تا فصل 8 را در ادامه مطلب دانلود کنید: دانلود در ادامه مطلب... برای دانلود هر فصل ، روی ... دانلود دفترچه سوالات آزمون سراسری سال 1394 ...

اول متوسطه(هفتم،هشتم،نهم) - نمونه سوال

schemamali.blogfa.com/tag/نمونه-سوال
اول متوسطه(هفتم،هشتم،نهم) - نمونه سوال - دبیرستان نمونه دولتی امام علي (علیه السلام) - اول متوسطه(هفتم،هشتم،نهم) ... دانلود نمونه سوالات کاروفناوری. تاريخ : چهارشنبه دوم ...

دانلود جزوه علوم تجربی کل کتاب کلاس هفتم - مجله اینترنتی شاپرک

shaparakmag.ir/.../دانلود-جزوه-علوم-تجربی-کل-کتاب-کلاس-هفت/
Jan 9, 2016 - جزوه کامل علوم تجربی – سال اول متوسطه دوره اول (کلاس هفتم ). این جزوه بر ... دانلود نمونه سوال علوم تجربی فصل درس ششم کلاس پایه هشتم. ۳۱ دسامبر ...
سال سوم دوره اول متوسطه .... دانلود ۱۰۰ سوال تستی ریاضی نهم ویژه ورودی تیزهوشان با پاسخ. این فایل .... با سلام لطفا لینگ دانلود جزوه ی مطالعات اجتماعی نهم رو چک کنید ...

دانلود کتاب های منبع آزمون سراسری سال 95 در گروه علوم تجربی | گروه ...

g-nam.com › کتاب های درسیمنابع آزمون سراسری 95رشته تجربی
دانلود کتاب های منبع آزمون سراسری سال ۹۵ در گروه علوم تجربی .... بخش هشتم – ۶۵۲٫۹۵ کیلو بایت ...... سلام من همین امسال فارغ اتحصیل دانشگاه ازاد در رشته حسابداری شدم و دانشجو نیستم دو تا سوال داشتم ۱- من عربیم ضعیفه میشه عربی نخونم وروی ...

ریاضی نهم

riazi7.ir/
پایگاه جامع اطلاع رسانی و آموزش ریاضیات دوره اول متوسطه (ریاضی هفتم ، ریاضی هشتم ، ریاضی نهم) ... با توجه به جدید بودن پایه نهم و موجود نبودن سوالات نوبت دوم از کاربران ریاضی ... آموزش معلمان- فصل اول-فایل1, تصویری, دانلود, 27.85 MB, 02/09/94.

دانلود جزوات ریاضی آموزش پایه نهم دوره اول متوسطه | نیوز پست | برترین ...

www.newspost.ir/دانلود-جزوات-ریاضی-آموزش-پایه-نهم-دوره/
Dec 23, 2015 - دانلود جزوات ریاضی سال نهم: دانلود رایگان جزوه و درسنامه، دانلود جزوه .... دانلود نمونه سوال درس ۱ و ۲ و ۳ و ۴ ریاضی هشتم و نهم و هفتم, جزوه ریاضی نهم …

MSBook

msbook.ir/
جزوه آیینه ها از استاد کامران رتبه ۱ المپیاد فیزیک,برای دانلود جزوه لطفا کلیک . ... سوالات نمونه دولتی هفتم استان آذربایجان,برای دانلود لطفا کلیک . ... دانلود آزمون های جامع کانون در سال های 92-93-94 گروه تجربی,برای دانلود لطفا کلیک کنید. دانلود ...
گروه آموزشی زبان انگلیسی خط سفید به همت گروهی از مؤلفین و اساتید کشور عزیزمان و با هدف اعتلای سطح علمی فراگیران زبان انگلیسی در سال 1380 با تدوین و ...

مبتکران

mobtakeran.in/
سوال و کلید آزمون ورودی نمونه دولتی پایه هفتم در سال تحصیلی95-94 ... دانلود سوالات ریاضی ششم دبستان برای آمادگی آزمون تیزهوشان همراه با پاسخ تشریحی. تهیه شده ...

تبسم خورشید - کلاس هفتم+دانلود نمونه سوالات +سوالات +بانکسوالات

nph106.blogfa.com/.../کلاس-هفتم-دانلود-نمونه-سوالات-سوالات-بان...
دانلود+نمونه سوال+ نوبت اول+ مطالعات اجتماعی+ کلاس هفتم+دی ماه. نويسنده :admin. تاريخ: جمعه بیست و هفتم دی ۱۳۹۲ ساعت: 1:52. نمونه سوال مطالعات اجتماعی نوبت اول.
بزرگترین پایگاه دانلود بازی دانلود فیلم دانلود موسیقی دانلود جزوه دانلود کتاب دانلود ... ارائه امتحان میان سال و پایان سال ... کتاب پرسمان عربی هشتم : ... سوالات متداول.
Sep 26, 2014 - آونگ فوکو · آیا سس مایونز برای سلامتی بد ا... تفاوت بین عینک آفتابی های پلار... مخلوط و انواع آن ». « دانلود نمونه سوالات جامع علوم هشتم ...

دانلود نمونه سوالات عربی نهم – کتاب کار - پورتال 1

portal1.ir/دانلود-نمونه-سوالات-عربی-نهم-کتاب-کا/
Sep 12, 2015 - دانلود سوالات متن درس۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷و۸و۹و۱۰و۱۱و۱۲و۱۳ (۲). نمونه سوال …. کتاب های درسی پایه اول متوسطه (هفتم) براساس سال تحصیلی ۹۴-۹۳٫ هفتمی ها ...

دانلود تمامی نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم - ریـــــاضــــی کـــده

ghmr.ir/دانلود-تمامی-نمونه-سوالات-مطالعات-اجتماعی-پایه-هشتم/
دانلود تمامی نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم هشتمی ها دانلود تمامی نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم ,دانلود تمامی نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم ...
کتاب درسی و کتاب کار زبان انگلیسی پایه هشتم را به شکل پی دی اف دریافت کنید. ... شیوه صحیح طرح سوالات لیسنینگ برای زبان انگلیسی پایه نهم. دبیران محترم زبان متوسطه اول. هیچکدام از ما ... انيميشن درس هاي اول و دوم زبان انگلیسی سال هشتم ...
بانک سوالات پایه هشتم · سئوالات و پاسخنامه امتحانات هشتم-خرداد94 · دانلود سئوالات پیشرفت تحصیلی ... دانلود جزوه آزمون مرحله دوم المپیاد پایه نهم · کتب تکمیلی ... برنامه امتحانات سال هفتم خردادماه95 · بودجه بندی مرحله اول و دوم پیمایش علمی 25 آذر 94 ...
دانلود کتاب جزوات ریاضی · آذرمت .... دانلود سوال نوبت اول ریاضی هفتم. :: موضوعات مرتبط: .... کتاب ریاضی پایه هفتم دوره اول متوسطه سال تحصیلی 93-94. نوشته شده ...

سوالات درس به درس مطالعات اجتماعی هشتم(۱) - اجتماعی-دوره اول متوسطه ...

mba49.persianblog.ir/.../سوالات_درس_به_درس_مطالعات_اجتماعی_هش...
دانلود انواع نرم افزارهای کاربردی · دانلود نرم ... پایه ی هـــشــتـــم (سوالات متن) · پایه ی نـــهــــم ... سوالات متن درس به درس مطالعات اجتماعی پایه هشتـــــــــم. سوالات متن درس ...
دانلود جزوه ی ریاضی هشتم به همراه ضمیمه تیزهوشان. ... جزوه ی تیزهوشان · نمونه سوال تیزهوشان · نهم متوسطه · جزوه تیزهوشان · نمونه سوال تیزهوشان · آزمون تیزهوشان.
گلچین گزینه جوان ویژه دوره اول متوسطه · آرشیو سوالات امتحان نهایی سال سوم دبیرستان · نمونه سوال های امتحانی دوره اول متوسطه · ارزشیابی در خدمت یادگیری - 1 · امتحان ...
Aug 27, 2015 - برای دانلود کتاب های درسی سال سوم نظری رشته تجربی چاپ ۹۴ ، بر روی عنوان ... دانلود سوالات کنکورهای سراسری داخل و خارج تمامی رشته ها · تدریس خصوصی ... 120 بازدید |دانلود کتاب های درسی پایه هفتم چاپ 95; 66 بازدید |دانلود کتاب ...
دانلود کتاب زبان انگلیسی پایه هشتمورود به کنترل پنلعضویت در ... نمونه سوالات آزمون استخدامیکتاب درسیدانلود کتاب های سال اول دبیرستاندانلود کتاب های سال دوم ...
برچسب‌ها: دانلود تست های فصل اول هندسه تحلیلی , جزوه تستی فصل اول هندسه تحلیلی , دانلود ... برچسب‌ها: سوالات دیفرانسیل کنکور 95 , دانلود سوالات کنکور شبیه سازی شده 95 , دانلود .... دانلود تست های کنکور تجربی خارج کشور از سال 85 تا سال94.

دانلود نمونه سوال های امتحانی علوم ششم هفتم و هشتم - عکس جدید 95

jadide95.ir/1052/دانلود-نمونه-سوال-های-امتحانی-علوم-ششم
May 19, 2016 - دانلود نمونه سوالات امتحاني نوبت دوم درس علوم تجربي هشتم متوسطه اول … دانلود نمونه ... اینک می توانید تمام فصل های کتاب علوم تجربی سال هفتم را در قالب. .... دانلود فایل فشرده جزوه فصل اول تا پنجم – علوم پایه ششم ابتدایی …
دانلود کل کتاب های هشتم ... نمونه سوالات مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه پایه هفتم وهشتم. سوالات ... بارم بندي كتاب مطالعات اجتماعي پايه هشتم سال تحصيلی94-1393.

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم برای نوبت دوم

hyper-king.avablog.ir/.../دانلود+نمونه+سوال+ریاضی+نهم+برای+نو...
Apr 13, 2016 – دانلود نمونه سوالات امتحانی دروس هفتم هشتم نهم سال ۹۵ – جدید ۹۵ ... دانلود جزوه کمک آموزشی فصل 3 رياضي نهم - نه قلم | مرجع تخصصی پايه .

معلم یار

rahmani47.blogfa.com/
لازم به ذکر است منبع سوالات طرح جامع فقط کتاب‌های درسی پایه نهم در سال تحصیلی جاری می‌باشد. تاريخ : یکشنبه ... نمونه سوالات عربی ، پیام های آسمان ، قرآن پایه هفتم وهشتم نوبت دوم 95-94 ..... برای دانلود برروی عکس زیر کلیک نمایید. باتشکر ...
دانلود کتاب عربی پایه هشتم دوم متوسطهکد کتاب: 125سال تحصیلی: 93-94دوره تحصیلی: دوره اول متوسطه جدید›سال دومدریافت فایل…,دانلود pdf کتاب عربی پایه هشتم ...

نمونه سوالات هفتم متوسطه دوره اول

velayat.khschools.ir/?app=content&catid=6&itemid=24
نمونه سوالات پیام های آسمانی پایه هفتم (نوبت دوم)- دریافت ... نمونه سوالات مطالعات اجتماعی هفتم (نوبت دوم) - دریافت ... دانلود Internet Download Manager · دانلود ... دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی 96-95 ...
... نهم-سوالات ... نمونه سوال امتحانی نوبت اول عربی پایه نهم امادست برای دانلود. .... دانلود کتب دینی/عربی و قرآن پایه هشتم در سال تحصیلی95/94 ... موضوعات مرتبط: ...
Feb 22, 2016 - برچسب ها دانلود نمونه سوال نوبت اول مطالعات اجتماعی کلاس هشتم. ... شامل چند صفحه نمونه سوال + پاسخ نامه سال نهم فایل به صورت پی دی اف (pdf) می … ... از روش رو خانی میکه و ما هیچی نمیفهمیم لظفا جزوه های ترم دوم رو تو سایت قرار بدین.

سکوی هفتم

sakooyehaftom.blogfa.com/
سکوی هفتم - وبلا گی مناسب برای هفتمی ها(وبلاگ امیرحسین پیری) - سکوی هفتم. ... نمونه سوالات پایه هفتم (17). عربی هفتم (17) ... دانلود کتاب انگلیسی نهم (1).

کلاس ما

classma.ir/
نمونه سوال،جزوه،پاورپوینت،فیلم آموزشی،حل تمرینات کتاب،آزمون آنلاین،اخبار دانش ... برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ را در این نوشته به همراه پاسخنامه برای دانلود آماده کردیم برای ... دانلود نمونه سوال نوبت دوم عربی پایه هشتم سلام هفتمی ها در این نوشته همراه شما ...
دانلود کتاب جدید سال هشتم به همراه کتاب کار و فایلهای صوتی,دانلود کتاب جدید سال هشتم به همراه کتاب کار ... راهنمای حل سوالات مربوط به بخش تلفظ (استرس) سال سوم ...
برای دانلود اینجا کلیک کنید. تاريخ : سه شنبه ... هفت نمونه سوال مطالعات اجتماعی پایه هفتم-نوبت دوم خرداد. هفت نمونه ... چهار نمونه سوال مطالعات هشتم -نوبت دوم(خرداد 95).

[PDF]کل کتاب - رشد

roshd.ir/MainPage/Others/book37/07-english/01.pdf
انگلیسی دورۀ اوّل متوسطه)هفتم( 110 نام کتاب: ... چاپ اوّل 1392 سال انتشار و نوبت چاپ: ... الزم به ذكر است، رویكرد ارتباطی حاكم بر كتاب سال اوّل متوسطه پایهٔ اوّل.

دانلود نمونه سوال ریاضی هشتم | جستجو | جدید ترین مطلب - صفحه اصلی

www.gifbin.ir/list/دانلود+نمونه+سوال+ریاضی+هشتم.html
برای دسترسی به پاسخنامه آزمون رياضي تیزهوشان جزوه ی کامل را دانلود کنید. دانلود نمونه .... نمونه سوال امتحانی نیم سال اول فارسی هشتم - مدارس سرای دانش. دانلود تعداد .
نمونه سوالات تمامی دروس هفتم - خواستن توانستن است فقط کافیست که بخوای . . . ... جزوه کامل علوم تجربی - سال اول متوسطه دوره اول (کلاس هفتم ). جزوه کامل علوم تجربی.

سس

kelashashtom88.blogfa.com/
نمونه سوالات ریاضی هشتم · نمونه سوالات ریاضی هفتم · گام به گام دهم · نمونه سوالات علوم دهم · نمونه سوالات ریاضی دهم · نمونه سوالات تفکر و سبک زندگی هشتم.
Apr 13, 2015 - نمونه سوال ریاضی هشتم - نوبت اول نوبت دوم - سری اول و دوم - همراه با پاسخ - با فرمت PDF -دانلود.

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 94 - 93 :: همیار

iristudent.com/post/دانلود-سوالات-آزمون-نمونه-دولتی-94-93
May 19, 2015 - سلام ببخشید میشه لطفا سوالات نمونه سال 95-96رو توی سایت بگذارید ... تا نهم سخته مخصوصا هشتم )رو ازمون دادن رفتن تیزهوشان برای ازمون سال نهم ...
نمونه سوالات امتحانی دروس سال هفتم - اول متوسطه ۱ با جواب و به همراه پاسخ تشریحی ... جزوات, زير مجموعه: 4, فايل ها: 15 ... دانلود سوالات آزمون جامع سنجش 91- تا 94.
برای دانلود به ادامه مراجعه کنید. نمونه سوال نوبت دوم انگلیسی پایه نهم شامل دو نمونه سوال از کل. ادامه مطلب » ... جزوه فصل ۸ تا ۱۳ علوم تجربی پایه نهم · اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۵ ...
Dec 26, 2015 - دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی ریاضی سال هفتم دبیرستان دوره اول از ... دانلود جزوه ریاضی 3 شامل نمونه سوالات و سوالات کنکوری طبقه بندی شده ...

نمونه سوال پایه هفتم پیـــام های آسمانی | دانلود رایگان کتاب

dlbook.net/نمونه-سوال-پایه-هفتم-پیـــام-های-آسمان/
نمونه سوال پایه هفتم پیـــام های آسمانی. ... نمونه سوالات پایه هفتم ریاضیات ... وب سایت دلبوک در آبان ماه سال 88 با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی دیجیتال در جامعه ...

دانلود سوالات علوم با جواب هشتم فصل 9 تا 14 - دنیای اینترنت

internet.gilbazar.com/.../دانلود-سولات-علوم-با-جواب-هشتم-فصل-9-...
May 3, 2016 - علوم تجربی هفتم دانلود نمونه سوال علوم تجربی هشتم از کل کتاب … دانلود ... دانلود نمونه سوال تستی علوم تجربی هشتم فصل یازده ام … .... ندای علوم تجربی – دانلود کامل جزوه علوم هفتم به صورت پرسش و پاسخ از … ...... برچسب ها : دانلود نمونه سوالات امتحانی خرداد علوم سال هشتم سوالات امتحانی خرداد سوالات علوم خرداد 95 ...

دانلود نمونه سوال فصل‌ دوم ریاضی پایه نهم - نه قلم | مرجع تخصصی پایه نهم

www.9ghalam.ir/tag/دانلود-نمونه-سوال-فصل‌-دوم-ریاضی-پایه-نهم
پایان سال اول خدمت رسانی نه قلم · دانلود دو نمونه ... دانلود نمونه سوال فصل‌ دوم ریاضی پایه نهم در ادامه مطلب. در بخش: نمونه ... دانلود جزوه کمک آموزشی فصل سوم ریاضی نهم.
Feb 8, 2016 - جزوه فصل پنجم ریاضی 9 سال سوم دوره اول متوسطه (عبارت های جبری) درسنامه ی فصل ... برچسب ها دانلود نمونه سوال تستی فصل ۳ ریاضی کلاس هشتم.
آموزش ادبیات فارسی راهنمایی (عبدالهی ) - دانلود کتاب فارسی سال اول متوسطه اول (سال هفتم ) - چه خوب است ... سوالات ادبیات هفتم و هشتم ترم اول همراه با پاسخ ومتن املای تقریری هشتم ترم اول ... باکلیک بر روی هر قسمت pdf فارسی سال هفتم رادانلود نمایید.
Apr 20, 2016 - نمونه سوالات و پاسخنامه امتحانات نهایی درس ریاضی ۳ ویژه سال سوم انسانی نمونه سوالات و. ... نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی پایه هشتم را در ادامه دانلود نمایید . ... سوم تجربي – نمونه سوالات امتحانات نهايي – نمونه سوالات كنكور – جزوات ...

دانلود سوالات امتحان نهایی سال هفتم - دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب ...

www.irebooks.com/.../دانلود-سوالات-امتحان-نهایی-سال-هفتم.html
Sep 26, 2015 - عنوان کتاب : دانلود سوالات امتحان نهایی سال هفتم. نام نویسنده : امید ایران. دانلود کتاب ( لینک مستقیم ). دانلود کتاب ( لینک کمکی ۱ ). دانلود کتاب ...

دانلود پاورپوینت تدریس از کتاب مهارت های نوشتاری سال هفتم - پایگاه ...

7tom.parsiblog.com/.../دانلود+پاورپوينت+تدريس+از+کتاب+مهارت...
روش های استفاده شده : روش تدریس کاج - روش بهره گیری از طرح سوال. پاورپوینت تدریس درس های چهارم تا هفتم از کتاب مهارت های نوشتاری سال هفتم.

دانلود پاسخنامه وکلید سوالات امتحان نهایی عربی شنبه 25 اردیبهشت 95 ...

www.downloadmovie2016.ir/.../دانلود-پاسخنامه-وکلید-سوالات-امت...
May 13, 2016 - دانلود رایگان سوالات و کلید آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ (تمامی سوالاتاضافه … سوالات دین و زندگی 25 .... نمونه جزوه و روش ….. دانلود سوالات و کلید .... دانلود کتب دینی/عربی و قرآن پایه هشتم در سال تحصیلی95/94 … موضوعات …

دانلود نمونه سوالات امتحانی ریاضی پایه هشتم 8 سال 95 - اخرین خبر

www.teletasvir.ir/2016/.../دانلود-نمونه-سوالات-امتحانی-ریاضی-پای/
Jan 31, 2016 - Dec 22, 2015 – دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی ریاضی سال هفتم .... جزوه علوم تجربی(همان جزوه ی بالایی است) – سال هفتم به تفکیک فصل ها.
بانک سوال هفتم وهشتم و مطالب جالب - هر چه دل تنگم می خواهت. ... -+{ برای دانلود نمونه سوالات روی لینک زیر کلیک نمایید }+-. سوال های ریاضی آزمون ورودی پایه هفتم سال تحصیلی 94 - 1393 · نمونه سوالات انشای فارسی ... جزوه درس 1تا8 فارسی. نویسنده محمد ...

نمونه سوالات علوم هفتم نوبت دوم با جواب - دانلود آهنگ,دانلود فیلم,مطالب ...

iranjavan.org/نمونه-سوالات-علوم-هفتم-نوبت-دوم-با-جواب/
May 13, 2016 - دانلود سوال و پاسخنامه علوم تجربی پایه هفتم| نمونه ۵| نوبت دوم … ... جزوه کامل علوم تجربی – سال اول متوسطه دوره اول (کلاس هفتم ) … نمونه سوالات ...
دانلود فايل نمونه سوالات شيمي پايه 8 ... دانلود جزوه زبان خارجي پايه هشتم. بخش اول · دانلود جزوه زبان خارجي پايه هشتم. بخش دوم ... سال تحصيلي 95- 94.
سال تحصیلی: 93-94 دوره تحصیلی: اول متوسطه ... راهنماي معلم انگلیسی پایه اول دوره اول متوسطه (هفتم) - 2.6 مگابایت. برای دریافت فایل ... بارم بندی و نمونه سوالات ...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 7,450
  • بازدید کلی : 117,328
  • کدهای اختصاصی